Monday, January 24, 2011

PSM di Tanjung Malim!!


balik dari tgok Kopratasa (memang terbaeklah!! sebak dowh dengar lagu dorg!!) dan Mawi di KZ tadi..singgah di Perahu Pecah dengan geng2 otai LMP yang lain.. time tgh dok sip teh tarik tu, tibe2 aku terperasan satu benda yang aku cukup kenal n minat.. BENDERA PSM( PARTI SOSIALIS MALAYSIA)!!!! PERGHHH!!!!!!!!!!! selama ni, aku tak pernah perasan pun kewujudan dorg kat cni....nekad..aku mesti pergi naik bilik dorg bila ada peluang nanti!! aku nak tgok n knal sosialis di Tanjung Malim nih.....tak sabar nya!!! arrghhhh!!!!!!! XD

p/s: sape2 yg suke makan kat Perahu Pecah..cuba cari bendera di atas yg terlekat di pintu rumah kedai betul2 sebelah Perahu Pecah.... hehe..itu adalah bendera parti paling cool dalam Malaysia...paling gedebe..paling gila..paling dibenci oleh hegemoni dan kapitalis...yeahh!! angkatlah penumbuk kiri anda ke atas!! itu adalah suara kita, golongan marhaenis...

No comments:

Post a Comment