Sunday, February 7, 2010

selamat pagi dunia..selamat malam adam adli...=)

(post paling ngarut takat nih..haha)

songsang!! tuh hidup aku sejak study cnih.. songsang bkn orientasi aku k?? songsang hidup...siang jadi mlm..n vice versa..

aku check attendance aku kat portal td..GULP...!! 16 hari absent!!! mcm tak caye je.....biar btul... bru sebulan lbih start klas..duh..mati aku...

semua psl waktu tido aku

klw lah aku mmpu tido awal..semuenye normal..tak jadi mcm nih kan?????

arituh aku ade beli satu sabun nih..ala2 sabun ajaib lah.."sabun tahan ngantok".. RM10.00 kau!!

mlm tuh, trus aku pky!!
rse bangang gak lah...dlu aku yg bising tak leh tido mlm...dah tuh aku yg g pky tgh2 mlm apsal kan?? hehe..tapi keajaiban berlaku!! basuh2 muke je pky sabun tuh..trus lelap!!! ahahaha!!bestnye................

esoknye..idup kembali songsang..huhuhu...masih mencari konklusi camne nak tido mlm...

takpelah..selamat pagi dunia, selamat malam adamadli..(p/s: di waktu post ini siap ditulis..adam adli bru je nak tido..zzz)

No comments:

Post a Comment