Wednesday, May 25, 2011

take 5!! arrghhh!!

Busy..busy..busy!! Terkejar sana, terkejar cni.. pening..pening!! lemas..lemas!!

Cuti semester nih 4 bulan..time aku dgr 4 bulan dlu..telan air liur aku...wahh..banyak nya masa sok...tp once cuti start..baru aku prasan...tak ckup!! aku tak ckup masa!! Banyak gile plan aku utk cuti ni...tp byk lagi tanggungjawab time cuti nih!! waargghh....

Projek aku time cuti nih (inshaallah...):

bulan 5 (yg dah nak abih nih) : tumpukan masa jap utk settlekan LMP, Biro Mahasiswa (Projek X), dan beberapa kerja sukarela.. Juga perlu balik ke KL dan Tg Malim..sepupu masuk UPSI, and program dgn boss kat KL..hadoi...baru je balik Penang..hukk

bulan 6: ape nak jadi, jadi lah!! Bulan 6 nih, sebab ayah dah janji, aku nak beli kereta gak camne pun..murah2 sudah..(inshaallah..) bulan 6 nih nak tgok dlu, ade lagi tak baki kerja yg tak settle...kalau semua settle..hurmm...=) tunggu pe lagi kan?? aku nak cari duit byk2 sebulan nih...!!

bulan 7: lepas je birthday aku...aku nak hilangkan diri..ini impian aku sejak dari kenal dunia sebenar lagi... nak hilangkan diri selama sebulan...nak gi jelajah tempat yg tak pernah jelajah lagi..kumpul pengalaman...yeayyy!! =)

bulan 8: nak sambung balik ape yg aku tinggalkan sebulan tu.. termasuklah kerja2 cari nafkah hidup..huhu...dan...tak mustahil......jeng jeng jeng... =P

bulan 9..tunggu ape lagi?? balik lah tg malim!! dushum!!

ok..ckup lah dlu... so, pasni klw blog nih tak update, korg dpt lah gak rough idea kat mane aku, dan ape aku tgh buat...

adiou!

(nak sambung tidow.....)

No comments:

Post a Comment