Tuesday, January 12, 2010

balasungkawa...

balik dr klas td..aku singgah bilik fitri..die tdo..takpelah.. kluar2 tuh..aku jumpe member aku taufiq...slalu lepak ngan die dulu...antara kawan pertama yg aku dpt kat UPSI nih.. die gtau satu berita yg agak mengejutkan..

"hang tau tak, ada dua org dak KUO mninggal pagi td??"

tkjut gler... dorg xcident dilanggar trelar...innalillahhiwainailaihirajiun.. takziah dan alfatihah untuk mereka...

agak terkesan dgr sbb diorg tuh dak sem 6..ckit lagi nak abih kan?? redhalah..dah sampai waktu dorg... salah sorg tuh baru balik dr kampung..apa lah perasaan org tua dorg yg baru je bersua muke...tuhan je yg tahu...

ya allah..selamatkanlah aku.. aku pun naik moto tep2 hari...biase gak lah nak bertembung dgn kenderaan2 berat dr moto aku nih..

bahaya sebenarnye trafic kat area UPSI nih.. yelah..jalan lama..byk lori, treler n bus kat cni...dorg nih tak naik jln highway... pade kwn2 yg aku syg...hati2 kat jlnraya nih...kite dtg cni bwk harapan mak ayah..nak tgok kite berjaya... taknaklah org lain terima anak berbekal segulung ijazah..mak ayah kita terima kita dlm keadaan berkain kapan...






1 comment: