Sunday, January 10, 2010

weeee..............!!

nak pilih nama untuk blog nih pun dah buat aku tak reti dok diam.. hahaha.. so, finally, i chose.."Adamophobia"...snang kot nak eja n igt... bunyi pun mcm poyo je kan?? hahaha..

tapi, kenapa "agak2lah"??

xtually..agak2lah tuh ungkapan yg aku pky bile aku mule rse tak puas hati..sumthing has gone too much.. sumone makes me pissed off... mcm tu lah.. agak2lah tu agak best sbnanye.. bile aku sebut ayat (or perkataan??) tuh...aku sbnanye nak org tu berfikr...betul ke ape yg die tgh buat nih??? takkan klw kau nak pinjam duit aku,kau pulak marah2 sbb tak cukup?? AGAK2LAH!!! kan?? hehe..

byk benda ade dlm otak aku.. byk sgt benda yg aku nak ltak kat cni..bkin kan ia satu persoalan, and semua org bg opinion... best kan?? so...tggu je lah..

No comments:

Post a Comment