Monday, January 17, 2011

Kursus Kepimpinan Mahasiswa UPSI

Alhamdulillah..tamat sudah Kursus Kepimpinan anjuran HEP siri pertama.. sepanjang kursus ni lah..aku berjaya buka mata dan mula faham realiti dan landskap politik kampus UPSI.. tahniah kepada kumpulan Gagah Siswa jadi kumpulan terbaik..korg memang best... Kumpulan aku, Kejora...aku bangga kenal ahli-ahli kumpulan ni..ramai yang hebat2 dari banyak segi....kepimpinan, pengurusan, ekonomi, agama..bakat2 yang sebeginilah yang sepatutnya ditonjol dalam kalangan Mahasiswa, barulah nama Universiti dapat naik... Perkara lain yang aku belajar kali ni: bersederhana adalah lebih baik, ramai orang2 yg lebih hebat dari kita, dan jadi diri kita sendiri..

P/S: aku juga nak mohon maaf kepada beberapa pihak yang tersinggung dengan aku tak kira siapa sepanjang kursus. satu lagi: maaf dipohon kepada seorang calon PRK yg lepas kerana serangan berbetuk peribadi terhadap beliau (rujuk Mahasiswa Pendidik vs Pimpinan Bitara).. serangan peribadi hanya membodohkan diri je...(aku tidak sempurna)..=)

Jumpa lagi 28 January 2010!! Agak2lah!!! prrrfffttt......!!

No comments:

Post a Comment